خبرگزاری اصفهان 15 چایخانه خیابان کاوه آتش گرفت/سقوط ۲کارگر ساختمانی در چاهک آسانسور - اصفهان 15

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به حادثه آتش سوزی بامداد امروز در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت پنج و ۵۱ دقیقه صبح امروز در مغازه چایخانه واقع در خیابان کاوه شمالی رو به روی خیابان غرضی به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات از دو ایستگاه دو و ۶ برای امدادرسانی به این حادثه اضافه کرد: آتش نشانان با تلاش زیاد ضمن جلوگیری از گسترش و سرایت آتش به منازل و مغازه‌های مجاور حریق را اطفا کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اضافه کرد: مهار و پاکسازی کامل این حریق نزدیک به دو ساعت به طول انجامید.

سقوط درخت بر روی ۲ خودرو

وی همچنین به حادثه سقوط درخت بر روی ۲ خودرو اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۱۰ و ۴۲ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

کاوه آهنگران با بیان اینکه این حادثه در میدان پردیس انتهای علامه امینی شرقی گزارش شد، ادامه داد: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه پنج به محل حادثه اعزام شدند.

سقوط ۲ کارگر ساختمانی در چاهک آسانسور

وی همچنین با اشاره به حادثه سقوط دو کارگر ساختمانی داخل چاهک آسانسور اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت هفت و ۲۱ دقیقه بامداد به فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این حادثه در خیابان آپادانا اول گزارش شد، اضافه کرد: نیروهای ایستگاه شماره پنج برای این حادثه نیز اعزام شدند.

وی ادامه داد: این دو کارگر از ارتفاع ۴.۵ متری سقوط کرده و هر دو نفر از ناحیه پا دچار شکستگی شدند.

کد خبر ۵۱۹۸۲۵۳

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 418 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها