خبرگزاری اصفهان 15 نباید به مردم صدقه دهیم / مردم در انتخابات ۱۴۰۰ سِحر نشوند - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب نمی‌توان به آمریکایی‌ها اعتماد کرد، اظهار داشت: نباید تمام مشکلات اقتصادی کشور را به تحریم‌ها گره زد و خود مسئولان باید همت کنند و از تولید حمایت کنند و موانع این بخش را بردارند.

وی با بیان اینکه امروز تولید کنندگان بروکراسی‌های زیادی را طی می‌کنند، ادامه داد: برخی دست‌ها در کار است که اجازه نمی‌دهد تولید به سرانجام برسد و مشکلات کشور برطرف شود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه برخی از تولیدکنندگان به دلیل ناتوانی در بازپرداخت تسهیلات بانکی به حراج گذاشته شده است، ابراز داشت: سال گذشته در تحقق شعار سال قصور دیده شده است و باید در سال جاری همت بیشتری برای تحقق شعار سال داشته باشیم.

امروز برای انجام مذاکرات از قدرت ویژه‌ای برخوردار هستیم

وی با بیان اینکه امروز برای انجام مذاکرات از قدرت ویژه‌ای برخوردار هستیم، ادامه داد: بسیاری از جنگ‌های نیابتی علیه ایران انجام شده که رزمندگان ما همواره پیروز میدان بوده‌اند.

میردامادی با تاکید بر اینکه شرایط تغییر یافته و ما دیگر در مذاکرات التماس نمی‌کنیم، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمودند که اگر تحریم‌ها را بردارید ما حاضر به مذاکره خواهیم شد و به جای اولمان بر می‌گردیم.

باید مشخص شود پول نفت کجا هزینه می‌شود

وی با بیان اینکه باید مشخص شود پول نفت کجا هزینه می‌شود و چرا شاهد این میزان فاصله طبقاتی هستیم، اضافه کرد: افرادی هستند که سالانه خودروهای میلیاردی عوض می‌کند و از سوی دیگر افرادی تنها وسیله حمل و نقلشان دوچرخه‌ای است که نگران خرابی آن نیز هستند.

خطیب جمعه اصفهان با بیان اینکه نباید به مردم صدقه بدهیم، اضافه کرد: باید کارخانه‌ها فعال و اشتغال ایجاد شود، نباید هر روز پول چاپ شود و از ارزش پول ملی کاهش یابد.

مبارزه با فساد و دزدی باید در اولویت کار دولت قرار گیرد

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد و دزدی باید در اولویت کار دولت قرار گیرد، ابراز داشت: در این زمینه قوه قضائیه عملکرد خوبی داشتند و باید از این نهاد قدردانی کنیم.

میردامادی با اشاره به انتخابات خرداد سال جاری ابراز داشت: از مردم انتظار داریم سِحر نشوند، رهبر معظم انقلاب، با کفایتی، تسلط بر مدیریت کشور، ایمان، عدالت خواهی، ضد فساد، توانمندی، جوان و عشق به ایران و … را از ویژگی‌های رئیس جمهور خوب اعلام کردند و باید به این مشخصات در انتخاب خود توجه داشته باشیم.

وی ضمن قدردانی از کادر درمان برای مبارزه با بیماری کرونا ابراز داشت: در این زمینه ما در بین همه کشورها سربلند شده‌ایم اما در این زمینه باید به دعای هفتم صحیفه سجادیه هم توجه داشته باشیم و نباید در این شرایط خدا را فراموش کنیم.

دلقک صهیونیست نمی‌تواند جلوی ساخت بمب هسته ای ایران را بگیرد

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه اگر بخواهیم بمب هسته‌ای بسازیم دلقک صهیونیست نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد، ابراز داشت: ماتوانایی‌های زیادی داریم و چنانچه خود را باور کنیم به موفقیت‌های بیشتری در تولید واکسن کرونا هم می‌رسیم.

کد خبر ۵۱۷۶۰۹۷

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 471 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 11 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.