خبرگزاری اصفهان 15 محل سوختگی را با آب سرد خنک کنید - اصفهان 15

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با بیان اینکه آماده باش همه پایگاه‌های شهری و بین شهری اورژانس اصفهان برای چهارشنبه آخر سال انجام شده است، اظهار داشت: همه بیمارستان‌های استان و به ویژه دو بیمارستان امام موسی کاظم (ع) و فیض نیز به صورت ویژه‌تر در حال آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه حضور محسوس و ویژه نیروهای اورژانس را در سطح شهر اصفهان را داریم، ادامه داد: باید توجه داشت که در سال گذشته یگان‌ها و نیروهای اورژانس آسیب جدی دیدند و امسال تدابیر بهتری برای این امر اندیشیده شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه خانواده‌ها باید نسبت به سلامت سالمندان و کودکان در چهارشنبه آخر سال توجه داشته باشند، ابراز داشت: از نزدیک شدن به آتشی که برپا کننده آن مشخص نیست خودداری شود چرا که مشخص نیست چه موادی برای برپا کردن آتش استفاده شده است.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته در برخی از آتش‌های برافروخته موادی استفاده شده که منجر به قطع عضو افراد شده است.

پوشش چشم آسیب دیده با لیوان یکبار مصرف

عابدی با بیان اینکه شهروندان باید توجه داشته باشند که در صورت وقوع هر گونه حادثه و مصدومیت با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند، افزود: برای این امر ضروری است تا قبل از رسیدن نیروهای اورژانس محل سوختگی را با آب سرد خنک کنند.

وی تصریح کرد: در صورت آسیب به چشم باید روی چشم پوشانده شود که بهتر است از لیوان یک بار مصرف در این زمینه استفاده شود و چشم سالم نیز به دلیل حرکت همزمان چشم‌ها پوشش داده شود.

کد خبر ۵۱۷۰۸۲۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 445 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها