خبرگزاری اصفهان 15 بارش‌های رگباری اصفهان را فرا می‌گیرد - اصفهان 15

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی به نسبت ناپایدار در سطح استان تا سه روز آینده است، از این رو افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پدیده غالب بسیاری از مناطق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: افزایش ابر و وقوع رگبارهای موقت همراه با رعد و برق در استان اصفهان از روز چهارشنبه تا پایان هفته دور از انتظار نیست ضمن اینکه وزش باد شدید و گاهی طوفان لحظه‌ای توأم با گرد و خاک مناطق شرقی استان را در روزهای پنجشنبه و جمعه در بر می‌گیرد.

رئیس اداره هواشناسی استان کیفیت هوای کلانشهر اصفهان را در اسفندماه خوب ارزیابی کرد و گفت: افزایش شاخص‌های کیفی هوا به ویژه در ساعات صبح به علت ترددهای روزهای پایانی سال است اما این وضعیت موقتی و در حد ناسالم برای گروه‌های حساس بوده و کیفیت هوا با افزایش دما و وزش باد در طول روز بهبود می‌یابد.

سیدان با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

وی افزود: زرین‌شهر با دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود

کد خبر ۵۱۷۰۱۳۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 548 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.