خبرگزاری اصفهان 15 ۵۵۸ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد / مرگ ۲ نفر - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، آرش نجیمی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع، ابتلاء، بهبودیافتگان کرونا در استان اصفهان به جز دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر دو هزار و ۲۸ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

بستری ۹۹ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان

وی با بیان اینکه از این تعداد مراجعه کننده ۵۵۸ بیمار مبتلای قطعی به کرونا بودند، ابراز داشت: از این تعداد ۹۹ بیمار در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۴۵۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه بستری هستند، افزود: از این تعداد ۶۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی گفت: همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر ۷۹ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

۲۰ درصد تست‌های کرونا در اصفهان مثبت است

نجیمی همچنین با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر دو بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست داده‌اند، اضافه کرد: از این تعداد تاکنون تست یک نفر مثبت کرونا بوده است.

وی همچنین با بیان اینکه تعداد تست‌های مثبت کرونا در اصفهان به ۲۰ درصد رسیده است، ابراز داشت: وضعیت شهرستان‌های غرب از جمله گلپایگان و خوانسار در زمینه شیوع کرونا نگران کننده است.

کد خبر ۵۱۷۲۶۳۷

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 553 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 14 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها