خبرگزاری اصفهان 15 ۴ پرواز شیراز در فرودگاه اصفهان نشست / قطع ۶۴ درخت - اصفهان 15

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به اینکه فعالیت سامانه جوی در استان اصفهان همراه با بارش باران وبرف و وزش باد شدید بود، اظهار داشت: بارش در تمام نقاط استان گزارش شده اما عمده بارش‌ها در مناطق غرب و جنوب استان بوده است.

وی با بیان اینکه فریدونشهر، چادگان و سیمرم بیشترین بارش را داشتند، اضافه کرد: از سویی وزش باد شدید نیز در استان اصفهان خسارت زیادی را به همراه داشت.

وزش طوفان با سرعت ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت در نائین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه سرعت وزش باد در نائین ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت بوده است، ابراز داشت: در روز گذشته سرعت وزش باد در دهاقان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و در شهر اصفهان نیز ۷۲ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته محدودیت تردد به دلیل وزش طوفان همراه با گرد و خاک در مناطق شرقی وجود داشت، افزود: در مناطق غربی نیز در محورهای خوانسار و بویین میاندشت به دلیل یخبندان محدودیت تردد وجود داشت که برطرف شده است.

شیشه فروش با بیان اینکه ۷۵ مورد امدادرسانی به ۷۰ حادثه جاده‌ای و غیرجاده‌ای طی ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان انجام شده است، ابراز داشت: در یک مورد حادثه تانکر حامل سوخت سی ان جی از مسیر خارج و منجر به فوت راننده کامیون شد.

قطع ۶۴ درخت و تخریب ۲۷ سقف کاذب در اصفهان

وی قطع ۶۴ اصله درخت را از دیگر خسارت‌های ایجاد شده ناشی از وزش طوفان در استان اصفهان اعلام کرد و گفت: تخریب ۲۷ سقف کاذب گلخانه و واحدهای دامداری را داشتیم و ۱۲ مورد سقوط داربست نیز در اصفهان گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۰۵ تیم امدادی به حوادث استان اصفهان امدادرسانی کرده‌اند.

وی همچنین به شرایط نامناسب جوی در استان فارس طی ۲۴ ساعت اخیر اشاره کرد و گفت: به این علت چهار پرواز فرودگاه شیراز در فرودگاه اصفهان فرود آمد.

شیشه فروش ادامه داد: مسافران این هواپیما پس از بهبود شرایط جوی و از ساعت ۲۲ و۳۰ دقیقه راهی شیراز شدند.

وی افزود: توسعه باند فرودگاه اصفهان در شرایط بحرانی کمک قابل توجهی به دیگر استان‌ها نیز داشته است.

کد خبر ۵۱۶۸۲۸۹

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 459 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 25 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.