خبرگزاری اصفهان 15 ۱۳۸هزار خودرو ازاصفهان خارج شد/افزایش۹۱درصدی تردد درمحورهای استان - اصفهان 15

مهدی خضری در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفند ماه و با آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۰ تاکنون ۱۴ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۸۳۷ تردد در محورهای استان اصفهان ثبت شده است، اظهار داشت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۹۱ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه از این میزان تردد یک میلیون و ۶۲ هزار و ۲۵۱ خودرو به شهرهای استان اصفهان وارد شده است، ابراز داشت: این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۵۵۵ هزار و ۲۸ خودرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان ادامه داد: تعداد خودروهای ورودی به استان نیز در سال جاری نسبت به سال گذشته ۹۱ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی سال جاری تاکنون یک میلیون و ۱۲۷ هزار و ۴۶۸ خودرو از شهرهای استان اصفهان خارج شده است، افزود: این آمار در سال گذشته ۵۵۰ هزار و ۳۲۵ مورد بوده است.

خروج خودروها از شهرهای اصفهان ۱۰۵ درصد افزایش یافت

خضری گفت: میزان خروج خودرو از شهرهای استان اصفهان در طرح نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۵ درصد بوده است.

وی با اشاره به آمار تردد ۲۴ ساعت گذشته در استان اصفهان نیز ابراز داشت: در این بازه زمانی ۹۰۴ هزار و ۱۹۶ خودرو در محورهای استان تردد داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه از این تعداد ۲۲ هزار و ۶۵۴ خودرو به شهرهای استان وارد شده است، افزود: ۱۳۸ هزار و ۹۳۶ خودرو نیز از استان خارج شده است.

وی اضافه کرد: تعداد تردد در محورهای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.

کد خبر ۵۱۷۸۵۲۰

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 409 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.