خبرگزاری اصفهان 15 وقوع ۳۵ تصادف در آخرین ساعات سال ۱۳۹۹ در منطقه کاشان - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، حسین ریاحی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ساعت هشت صبح روز ۲۹ اسفند تا ظهر شنبه ۳۰ اسفندماه ۴۴۵ تماس با مرکز ارتباطات اورژانس کاشان گرفته شده است، اظهار داشت: از این بین ۳۵ مورد مربوط به تصادفات بوده است.

وی با بیان اینکه در این تصادفات و سوانح رانندگی ۴۶ نفر مصدوم شده اند، ابراز داشت: ۲۹ نفر از این تعداد مربوط به تصادفات شهری و ۱۷ نفر هم به خاطر تصادفات جاده‌ای بوده است.

رئیس مرکز اورژانس با اشاره به اینکه این حجم از تصادفات در مقایسه با سال گذشته در روز پایانی سال رشد معناداری داشته است، تصریح کرد: خوشبختانه در این تصادفات ساعات پایانی سال ۹۹ در کاشان هیچ کدام از هموطنان فوت نکرده اند.

وی گفت: با توجه به اینکه حجم مسافرت‌های نوروزی امسال افزایش معناداری داشته است از هموطنان عزیز می‌خواهیم که در هنگام سفر برای جلوگیری از هرگونه رخداد ناگوار، قوانین راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت کنند.

ریاحی افزود: پرسنل اورژانس کاشان در طول شبانه روز و در پایگاه‌های شهری و جاده‌ای منطقه کاشان برای امدادرسانی و کمک به هموطنان و شهروندان کاشانی در آمادگی کامل هستند.

کد خبر ۵۱۷۳۶۳۲

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 366 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها