خبرگزاری اصفهان 15 هشدار علوم پزشکی کاشان در خصوص پیک چهارم کرونا در این شهرستان - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، مهدی دلاوری شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش بیماران کرونایی شناسایی شده در منطقه کاشان اظهار داشت: به طور میانگین روزانه ۶۰ بیمار مبتلا در منطقه شناسایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۱ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند، ابراز داشت: در صورت ادامه این روند وضعیت بیماری کرونا در منطقه وخیم خواهد شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه عادی انگاری و بی تفاوتی برخی شهروندان نسبت به شیوع ویروس کرونا بسیار نگران کننده است، تصریح کرد: عادی انگاری و بی تفاوتی‌های موجود باعث عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شده است.

وی با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در منطقه کاشان به ۴۵ درصد رسیده است، خاطرنشان کرد: نسبت به آخرین بررسی‌های انجام شده که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در منطقه بالای ۶۰ درصد بود، این کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بسیار خطرناک است.

دلاوری کاهش معنادار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را طی ماه‌های اخیر در منطقه کاشان بی سابقه دانست و افزود: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی مهمترین فعالیت‌هایی است که مردم و مسافرین و گردشگرانی که در نوروز به کاشان سفر می‌کنند باید رعایت کنند.

وی افزود: با ادامه این شرایط متأسفانه باید گفت که پیک بعدی شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان نزدیک است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه حتی با وجود انجام واکسیناسیون باید شیوه نامه‌های بهداشتی توسط مردم و افراد واکسینه شده رعایت شود، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در صورتی که قرار باشد واکسیناسیون عمومی در کشور و به تبع آن در منطقه کاشان انجام شود این موضوع با اولویت‌های مشخص شده توسط وزارت بهداشت انجام می‌شود.

کد خبر ۵۱۷۶۲۵۰

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 163 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 11 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها