خبرگزاری اصفهان 15 هشدار درباره احتمال تغییر وضعیت کرونایی کاشان - اصفهان 15

علی اکبر مرتضایی در گفت و گو با خبرنگار اصفهان ۱۵، با اشاره به افزایش موارد بستری و ابتلای همشهریان کاشانی به ویروس کرونا اظهار داشت: جلسات فوق العاده ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا به این منظور تشکیل شده و در حال برگزاری است تا هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها و نهادهای ذی ربط انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تهران و اصفهان در وضعیت نارنجی قرار گرفته است، ابراز داشت: این یک هشدار برای مردم کاشان است زیرا مراودات و معاملات زیادی بین مردم کاشان و این دو شهر انجام می‌شود و از این لحاظ باید اقدامات لازم برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا انجام شود.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اینکه کاشان از لحاظ شیوع ویروس کرونا در شرایط ویژه ای است، تصریح کرد: دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و خدماتی باید در چارچوب‌های ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا اقدامات لازم را پیش بینی و انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم تهیه و تأمین واکسن خاطرنشان کرد: امیدواریم از ظرفیت خیران کاشانی که در دیگر عرصه‌ها نیز پیشتاز بودند در زمینه تهیه واکسن تحت نظارت نهادهای قانونی نیز استفاده شود.

مرتضایی با بیان اینکه تزریق واکسن به جامعه هدف باید با اولویت‌های مشخص شده از طرف وزارت بهداشت انجام شود، گفت: بر اساس مصوبه ستاد شهرستانی کرونا برپایی هرگونه ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان کاشان ممنوع است.

وی تاکید کرد: برگزاری هرگونه مراسم و تجمع‌های حتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن مسقف سطح شهرستان کاشان ممنوع خواهد بود.

فرماندار ویژه کاشان با بیان اینکه گردشگران و مسافرانی که در کاشان هستند باید هرچه سریع‌تر این شهرستان را ترک کنند، گفت: با افزایش شیوع بیماری و شناسایی موارد جدید کرونای جهش یافته انگلیسی، کاشان در حال تغییر وضعیت از زرد به نارنجی است.

وی تاکید کرد: در تمامی ادارات، سازمان‌ها و نهادهای اجرایی و خدماتی سطح شهرستان کاشان هرگونه دیدارهای نوروزی بین کارمندان و مدیران ممنوع و در صورت مشاهده و یا وصول گزارش با آن برخورد می‌شود.

کد خبر ۵۱۷۸۵۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 538 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.