خبرگزاری اصفهان 15 نیروی اورژانس اصفهان به شهدای مدافع سلامت پیوست - اصفهان 15

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به شهادت یکی از نیروهای اورژانس استان اصفهان بر اثر ابتلاء به کرونا اظهار داشت: غلامرضا شامگانی متولد سال ۱۳۵۲ تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان چادگان پس از ۲۶ سال خدمت صادقانه در فوریت‌های پزشکی در روز جمعه سوم اردیبهشت ماه جاری بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا دچار ایست قلبی شد و به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار از بامداد روز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه در حالی که در پایگاه شماره سه شهر رزوه چادگان آماده خدمت رسانی به مصدومان و بیماران بود دچار ایست قلبی شد، ابراز داشت: این نیروی اورژانس با تلاش همکارش احیا و به بیمارستان چادگان منتقل شداما از آنجایی که از زمان ایست قلبی مدت نسبتاً زیادی می‌گذشت، وی دچار مرگ مغزی شد.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان ادامه داد: متأسفانه ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه سوم اردیبهشت اعلام کردند که این تکنسین وظیفه شناس و پرتلاش برای همیشه دیار فانی را ترک کرد و به دیار باقی شتافت.

وی گفت: پس از فوت شامگانی تست کرونا از پیکر او انجام و مشخص شد وی بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا به شهادت رسیده و به جمع شهدای مدافع سلامت پیوسته است.

کد خبر ۵۲۰۰۶۱۳

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 521 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها