خبرگزاری اصفهان 15 نگاه به داخل مرزهای کشور برای پشتیبانی از تولید ‌ضروری است - اصفهان 15

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار اصفهان ۱۵ ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: سال ۱۳۹۹ یکی از سخت‌ترین سال‌های چند دهه اخیر در کشور بود که طی آن ویروس کرونا زندگی و معیشت بسیاری از اقشار جامعه را مختل کرده بود.

وی ابراز داشت: خوشبختانه با حضور جهادی جوانان مؤمن، انقلابی، نیروهای جهادی و مشارکت نهادهای انقلابی و مذهبی مثل هیئات و حضور آنها در رزمایش کمک مومنانه حجم بسیاری از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم برطرف شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: چند سالی است که ایشان در شعار سال تاکید فراوانی بر تولید دارد که این نشان می‌دهد مسائل اقتصادی و معیشتی در نگاه رهبر معظم انقلاب بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با انتخاب این شعارها اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی را گوشزد می‌کند، خاطرنشان کرد: ایشان در سال جدید با شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها باز هم این نکته را به مردم و مسئولان گوشزد کردند که تولید یک اصل مهم و تأثیرگذار در اقتصاد کشور است.

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با انتخاب این شعار نگاه به درون مرزها و اعتماد و باور به متخصصان و دانشمندان ایرانی را متذکر شدند، بیان داشت: دانشمندان ایرانی در موضوع شیوع کرونا و با تولید واکسن کرونا ثابت کردند که اگر باور به توانایی‌های آنها در بین مسئولان ایجاد شود هیچ غیرممکنی برای آنها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه فقط تعداد محدودی از کشورهای دنیا موفق به تولید واکسن کرونا شده‌اند، افزود: در موضوع و مباحث اقتصادی هم اگر به نیروهای جوان و قابل اعتماد داخلی باور داشته باشیم و از ایده و تلاش‌های آنها پشتیبانی شود می‌توانند مشکلات اقتصادی مردم را هم به زودی رفع کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان افزود: امیدواریم در سال جدید و با عنایت و توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم کاهش پیدا کند.

کد خبر ۵۱۷۳۶۷۱

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 531 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.