خبرگزاری اصفهان 15 قطع عضو ۳ شهروند اصفهانی در حوادث چهارشنبه سوری سال ۹۸ - اصفهان 15

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و حوادث احتمالی ناشی از رفتارهای هیجانی برخی از شهروندان به مناسبت این شب اظهار داشت: از این رو از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به شرایط فعلی جامعه و شیوع کرونا از هر گونه رفتار پرخطر در این ایام پرهیز کنند.

وی افزود: سال گذشته در جریان حوادث چهارشنبه پایان سال در مجموع ۳۷ نفر در استان اصفهان مصدوم و به بیمارستان‌های سطح استان مراجعه کردند.

۳۴ مرد و ۳ زن در حوادث چهارشنبه آخر سال آسیب دیدند

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه از مجموع این افراد ۳۴ نفر مرد و سه نفر زن بودند، افزود: سال گذشته حوادث رخ داده برای مصدومان چهارشنبه سوری در استان اصفهان ۲۲ مورد سوختگی، ۹ مورد بریدگی، ۶ مورد خراشیدگی و سه مورد قطع عضو بوده است.

وی تصریح کرد: در مجموع این حوادث ۲۳ مورد آسیب به دست، ۶ مورد آسیب چشم، ۱۷ مورد آسیب به سر و گردن و پنج مورد جراحت پا به ثبت رسیده است.

راستین از شهروندان درخواست کرد تا در این روزها که مراکز بیمارستانی و پیش بیمارستانی با حجم بالایی از مراجعات و تماس‌های امدادخواهی مواجه هستند نسبت به کاهش حوادث چهارشنبه پایان سال توجه بیشتری داشته باشند.

کد خبر ۵۱۶۸۴۸۲

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 463 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 23 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.