خبرگزاری اصفهان 15 سالن و پلاتو جزء مشکلات تئاتر اصفهان نیست - اصفهان 15

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ در پاسخ به گلایه‌های هنرمندان و اهالی تئاتر از عدم حمایت از آنها اظهار داشت: با اهالی تئاتر اصفهان و سپس با مسئولان تهران نشست‌هایی را برگزار و مسائل مطرح و پیگیری‌ها انجام شده است.

وی افزود: حدود یک سال و نیم است که کرونا اجازه فعالیت و تمرین به تئاتر نداده است اما به لحاظ امکانات مانند سالن و پلاتو در اختیار آنها قرار گرفته و طبیعتاً این موارد جز مشکلات نیست.

کرونا فرصتی برای نویسندگان و نمایشنامه‌نویسان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: در حال حاضر فرصت خوبی برای نویسندگان و نمایشنامه نویسان است که از این فرصت کرونا استفاده کنند و موضوعات محوری خوبی را برای پس از کرونا آماده کنند و خوشبختانه اهالی تئاتر هم دست روی دست نگذاشته‌اند و به دنبال ثبت گروه‌های خود و آماده‌سازی زیرساخت‌های نمایش هستند.

وی در پاسخ به اینکه آیا در شرایط زرد امکان اجرا برای آنها فراهم نبوده است، گفت: در شرایط زرد اداره کل ارشاد و فرهنگ استان اصفهان به دنبال مجوز گرفتن برای فعالیت تئاتر بوده که حتی تئاتر اصفهان هم آمادگی لازم برای اجرا داشته است.

رده بندی سوم تئاتر و نمایش در مجوز دهی کرونا

حجت الاسلام و المسلمین معتمدی ادامه داد: با وجود این شرایط در جشنواره تئاتر سال گذشته با شرایط کرونا گروه‌ها انتخاب و معرفی شدند و خوشبختانه رتبه هم کسب کردند.

وی با بیان اینکه تئاتر جز دسته سوم در رده بندی گروه‌های مجاز در شرایط کرونا قرار دارد، افزود: در شرایط زرد پیگیری برای فعالیت آنها انجام شده اما یک زمانی خواستار فعالیت در شرایط نارنجی بودند که این امکان برای آنها فراهم نشد.

کد خبر ۵۱۹۹۷۵۰

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 505 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها