خبرگزاری اصفهان 15 توفان و گرد و خاک شمال و مرکز اصفهان را در می‌نوردد - اصفهان 15

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی در استان اصفهان در سه روزهای آینده، اظهار داشت: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت قسمتی ابری است و گاهی افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: وزش باد شدید و توفان لحظه‌ای توأم با گرد و خاک در مناطق شمال، شمال شرق و مرکز استان در روز پنجشنبه سبب کاهش کیفیت هوا، دید افقی و اختلال در تردد جاده‌ای می‌شود.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز احتمال آبگرفتگی معابر در نیمه شمالی و شمال شرقی استان به دلیل بارش‌های رگباری وجود دارد؛ ضمن اینکه بارش‌هایی با میانگین ۴.۲ میلی‌متر در فریدونشهر و ۲ میلی‌متر در خوانسار به ثبت رسیده است.

هنرمند با بیان اینکه کمینه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما به ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر ۵۱۷۱۹۲۰

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 161 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 17 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها