خبرگزاری اصفهان 15 تقدیر از ۸ هزار نفر از کادر درمان اصفهان - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، علیرضا نصر اصفهانی صبح یکشنبه در یکصد و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک اعیاد پیش رو و همچنین قدردانی از زحمات کادر درمان به دلیل فعالیت‌های شبانه روزی آنها در بحران شیوع کرونا اظهار داشت: ایثار و فداکاری کادر درمان در این بحران همیشه ماندگار خواهد ماند.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح تقدیر و تجلیل از کادر درمان با همکاری مدیریت شهری و فرمانداری اصفهان در دستور کار قرار گرفت: ادامه داد: برای این امر تقدیرنامه‌ای برای هشت هزار نفر از کادر درمان شهرستان اصفهان همراه با هدیه تهیه و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ما همواره مدیون کادر درمان به دلیل فعالیت‌های ایثارگرانه آنها در بحران شیوع کرونا هستیم، افزود: برای این امر سعی داریم فضای شادی را برای آنها و خانواده‌شان در ساعات فراغت در مراکز تفریحی شهرداری اصفهان ایجاد کنیم.

نبرد با کرونا نبردی جهانی است

همچنین شهردار اصفهان نیز در ادامه این جلسه ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان به دلیل فعالیت‌های شبانه روزی آنها در بحران شیوع کرونا با بیان اینکه اقداماتی که مدیریت شهری برای حمایت از کادر درمان انجام داده است در مقایسه با همت کادر درمان قابل بیان نیست، اظهار داشت: هدف ما گرامی‌داشت و تکریم کادر درمان است که این امر وظیفه همه شهروندان و مسئولان است.

قدرت‌الله نوروزی با بیان اینکه کادر درمان در بحران شیوع کرونا عملکردی ایثارگرانه داشته است، ابراز داشت: کادر درمان سر پیچ تاریخی درست حرکت کردند و این اقدام آنها در اقدام بشردوستانه ثبت خواهد شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه نبرد با کرونا نبردی جهانی است، ادامه داد: در این راستا کادر درمان جایگاه خود را در جهان به همه نشان دادند هر چند تعدادی از آنها را از دست دادیم.

کد خبر ۵۱۶۸۹۸۵

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 492 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 20 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.