خبرگزاری اصفهان 15 تعطیلی پارک ها و تفرجگاه های کاشان در ۱۳ فروردین - اصفهان 15

محمدرضا قنبری در گفت و گو با خبرنگار اصفهان ۱۵، با اشاره به شیوع فزاینده بیماری کرونا و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی پارک‌ها، فضاهای سبز و تفرجگاه‌های سطح شهرستان کاشان در روز ۱۳ فروردین تعطیل خواهد بود.

وی با بیان اینکه این تصمیم در راستای جلوگیری از تجمعات و اجتماعات برای پیشگیری از شیوع کرونا اتخاذ شده است، ابراز داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با نیروی انتظامی مقرر شد برای اجرای این مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدامات لازم انجام شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان با بیان اینکه از همشهریان کاشانی می‌خواهیم که در روز ۱۳ فروردین در خانه بمانند، تصریح کرد: مشارکت عمومی در کنار تمهیدات بازدارنده برای مقابله با کرونا و پیشگیری از موج بعدی ضروری و لازم است.

وی افزود: از مردم می‌خواهیم از هرگونه حضور و تجمع و اجتماع در مراکز تفریحی و تفرجی شهرستان کاشان بپرهیزند.

کاشان در بی خطرسازی پسماندهای عفونی پیشتاز است

قنبری همچنین از پیشتازی کاشان در بی خطرسازی پسماندهای عفونی خبر داد و گفت: حدود ۹۵ درصد از پسماندهای عفونی در کاشان جمع آوری و بعد از بی خطرسازی دفن بهداشتی می‌شود.

وی همچنین از ایجاد شهرک اقلام ضایعاتی در سال آینده در کاشان خبر داد و بیان داشت: این شهرک در زمینی به وسعت ۲۹ هکتار در سال آینده راه اندازی خواهد شد.

کد خبر ۵۱۷۸۵۱۲

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 327 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها