خبرگزاری اصفهان 15 بیش از یک هزار نفر در شهرضا علیه بیماری کرونا واکسینه شدند - اصفهان 15

فرزانه کمایی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، با اشاره به آغاز واکسیناسیون بر علیه بیماری کرونا در شهرستان شهرضا، اظهار داشت: انجام واکسیناسیون «کووید ۱۹» از ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۹ در شهرستان شهرضا برای گروه پزشکان و پرستاران بخش «آی سی یو» و بخش‌های کرونا آغاز شد.

وی افزود: از ابتدا شروع واکسیناسیون تاکنون یک هزار و ۲۰۰ نفر برعلیه بیماری کرونا واکسینه شده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرضا با اشاره به گروه‌های مختلف افراد واکسینه شده در شهرضا، افزود: تمامی پرستاران، پیراپزشکان بیمارستان، مراقب سلامت، بهورز، کارشناس مرکز بهداشت، پرسنل درمانگاه‌های خصوصی سطح شهر، سالمندان تحت پوشش بهزیستی و اعضای سازمان نظام پزشکی بر علیه بیماری واکسینه شدند.

آغاز واکسیناسیون پاکبانان شهرداری شهرضا

وی تصریح کرد: در حال حاضر واکسیناسیون پاکبانان شهرداری شهرضا نیز در حال انجام است.

کمایی با اشاره به واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در شهرضا، گفت: شهرستان شهرضا دارای دو هزار ۵۹۶ نفر سالمند بالای ۸۰ سال است که واکسیناسیون این افراد هم به زودی انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین رادیولوژیست‌ها، فیزیوتراپیست ها، کلینک های دندانپزشکی و آزمایشگاه‌ها نیز در دو روز آینده واکسینه خواهند شد.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان شهرضا، گفت: مردم برای انجام واکسیناسیون ابتدا باید نسبت به تشکیل و تکمیل پرونده الکترونیک سلامت خود با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز سلامت محل سکونت خود اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان شهرضا در وضعیت فراتر از قرمز قرار دارد، افزود: شهروندان باید از ترددهای غیرضروری و برگزاری دورهمی های خانوادگی به صورت جدی پرهیز کرده و دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی را نیز با توجه به قدرت انتشار و ابتلای بالای ویروس جدید و جهش یافته کرونا، با دقت و بیشتر از گذشته رعایت کنند.

کد خبر ۵۱۹۸۶۱۴

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 638 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها