خبرگزاری اصفهان 15 با امضای کری و دیپلماسی لبخند امتیازی کسب نمی‌کردید - اصفهان 15

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ در خصوص صوت منتشر شده از وزیر امور خارجه اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت و قبلاً پیش بینی می‌شد هر روز با نزدیک شدن به انتخابات فضای دوقطبی و تفرقه بین مردم از طرف لیبرال‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود و برای بقای سیاسی پنجه به صورت هر شخص، تفکر یا حتی اخلاقیات و معنویت می‌اندازند.

وی افزود: برخلاف اینکه در صوت بارها تاکید می‌شود که منتشر نخواهد شد اما گویا مصاحبه و سوالات دقیق و برنامه‌ریزی شده از سوی مجری است و هدف سوالات کاملاً مشخص است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضای مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: انتشار این صوت آن هم دقیقاً مصاحبه وزیر خارجه و نزدیک انتخابات و از شبکه‌ی وابسته به آل سعود اصلاً اتفاقی نیست و با برنامه‌ریزی داخلی و خارجی صورت گرفته است.

صحبت‌های وزیر امور خارجه یکطرفه است

وی ادامه داد: در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن این است که لو رفتن صوت توسط افراد نفوذی انجام گرفته که خود عذر بدتر از گناه است و یا اینکه جریان لیبرال‌ها تعمداً صوت را در اختیار آنها قرار داده‌اند.

ابوترابی با بیان اینکه صحبت‌های وزیر یکطرفه و بعضاً کذب است، گفت: همه از خلوص و تدبیر سردار سلیمانی آگاه هستند و روشن شد که حاج قاسم چه خون دلی خورده است.

وی ادامه داد: عجیب است که وزیر امور خارجه با آن همه سابقه و ادعا هنوز به درک جامع از مذاکره و میدان نرسیده و این دو را مجزا و حتی مقابل هم می‌داند.

اکتفا به ابزار مذاکره و توئیت

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس گفت: سوال اینجاست اگر ابزار یک دیپلمات فقط مذاکره و توئیت است و پول و سلاح ندارد چرا دشمن با پول و سلاح ایران را احاطه کرده؟!

وی تصریح کرد: اگر موضوع فرعی مثل نوع پرواز شهید سلیمانی در مذاکرات اثر منفی داشت، بمباران مستقیم مواضع ایران در سوریه بوسیله آمریکا و اسرائیل در بحبوحه مذاکرات که انجام می‌شد، چگونه بی‌تأثیر بود.

ابوترابی یادآور شد: اگر سردار سلیمانی اهرم میدان را در مذاکرات در اختیارتان قرار نداده بود با امضای کری و دیپلماسی لبخند می‌خواستید از دشمن قسم خورده و تا دندان مسلح امتیاز بگیرید.

کد خبر ۵۱۹۹۲۷۷

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 439 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها