خبرگزاری اصفهان 15 اماکن گردشگری و بازارهای روز کاشان تعطیل شود - اصفهان 15

سیدعلیرضا مروجی در گفت و گو با خبرنگار اصفهان ۱۵، با اشاره به افزایش معنادار بیماران مبتلا به کرونا و موارد بستری در بیمارستان‌های منطقه کاشان اظهار داشت: در صورت تداوم این شرایط و عادی انگاری بیش از حد در برخورد با کرونا توسط مردم و برخی از مسئولان شاهد موج بعدی کرونا در منطقه کاشان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از مسئولان مربوطه خواسته‌ایم تا هیچ گونه مراسم و تجمع در مکان‌های مسقف حتی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار نشود، ابراز داشت: عدم پذیرش گردشگر و تعطیلی تمامی مراکز گردشگری نیز از دیگر خواسته‌های مطرح شده است که امیدواریم محقق شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه هیچ مسابقه ورزشی نباید در شهرستان برگزار شود، خاطرنشان کرد: تعطیلی بازار روز و بازارهای هفتگی نیز از جمله پیشنهادات دانشگاه علوم پزشکی برای جلوگیری از پیک بعدی کروناست.

وی با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت تصریح کرد: ایجاد محدودیت تردد در روز ۱۳ فروردین یکی از مواردی است که خواسته‌ایم به صورت جدی دنبال شود.

مروجی تعطیلی کامل آرامستان ها، بقاع متبرکه و عدم برگزاری مراسم‌های تحریم، تعطیلی و عدم فعالیت تالارهای پذیرایی، تعطیلی کامل آموزشگاه‌ها و عدم فعالیت سینماها را از دیگر موارد مطرح شده برای جلوگیری از وقوع پیک بعدی کرونا دانست و گفت: از مسئولین و مقامات کاشان خواسته‌ایم تا از ورود خودرو با پلاک غیربومی به منطقه کاشان ممانعت و مسافران و گردشگران هم هرچه سریع‌تر از کاشان خارج شوند.

بیش از یک میلیارد ریال روزانه صرف انواع آزمایش‌های کرونایی می‌شود

وی با اشاره به اینکه روزانه بیش از یک میلیارد ریال صرف هزینه برای تست‌های تشخیصی، رهگیری و پایش بیماران کرونایی در منطقه کاشان می‌شود، گفت: این مبلغ جدا از هزینه‌های مربوط به درمان بیماران بستری در بیمارستان هاست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه از مردم هم می‌خواهیم از شرکت در تجمعات و مهمانی‌ها خودداری کنند، افزود: متأسفانه اکثر مبتلایان طی روزهای اخیر در منطقه کاشان مربوط به تجمعات خانوادگی بوده است.

وی تاکید کرد: در صورتی که آمار مبتلایان و موارد بستری در کاشان با روند کنونی افزایش پیدا کند وضعیت کاشان احتمالاً از زرد به نارنجی و حتی قرمز تغییر پیدا می‌کند.

کد خبر ۵۱۷۷۸۱۳

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 494 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها