خبرگزاری اصفهان 15 اصفهان به ۳ دستگاه اورژانس هوایی نیاز دارد - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، طاهره چنگیز شامگاه سه شنبه در حاشیه آئین افتتاح دو پروژه اورژانس استان اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت ۱۶۰ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای در استان اصفهان اظهار داشت: این استان معین استان تهران نیز هست و باید به توسعه تجهیزات در این استان بیش از گذشته توجه شود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان حتی یک بالگرد اختصاصی اورژانس هم ندارد، ابراز داشت: تنها یک بالگرد هوانیروز در عملیات‌های هوایی به اورژانس استان کمک می‌کند.

وجود صنایع هسته‌ای و استراتژیک نیاز به تجهیزات اورژانس هوایی را دوچندان کرده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان با این حجم ارائه خدمات نیازمند سه دستگاه بالگرد اورژانس است، اضافه کرد: باید توجه داشت که وجود صنایع هسته‌ای و استراتژیک در استان اصفهان اهمیت وجود اورژانس هوایی به اندازه کافی را دو چندان کرده است.

وی با بیان اینکه برای استان‌ها و مجموعه‌هایی که وظیفه معین بودن را دارند و چهار راه مواصلاتی است در زمینه تجهیزات اورژانس توجه شود، اضافه کرد: دانشگاه‌ها بضاعت کمتری برای حمایت از پرسنل دارند و وزارت بهداشت باید در این زمینه توجه بیشتری به کادر اورژانس داشته باشد.

چنگیز با بیان اینکه مرکز مدیریت اورژانس اصفهان با سه هزار و ۸۰۰ متر مربع مساحت در پنج طبقه بهره برداری شده است، ابراز داشت: می‌توان گفت این مرکز تنها ساختمان استاندارد اورژانس استان اصفهان است.

کد خبر ۵۱۹۹۵۱۹

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 459 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها